SEO teenused: milliseid tulemusi võib otsingumootoritele optimeerimine anda?
SEO tõhusus on seotud teie kodulehe, teie konkurentide ja nõudlusega. Kui tegutsete väga kitsas nišis, kus konkurentide koguarv ei ületa 100 ettevõtet, ei pruugi SEO olla parim turundusstrateegia.
Kui teie konkurendid aga ei tegutse üldse internetis, võite tänapäevase, tugeva SEO-ga kodulehe abiga saavutada kohaliku reitingu.
Samuti on mõtet SEO-sse raha paigutada juhul, kui teie toodete või teenuste järele on suur nõudlus. SEO tulemused ei pruugi tulla kohe, kuid neid ei saa võrrelda hariliku reklaamiga. Kui oma relaami välja lülitate, siis teie kodulehe liiklus seiskub, tavaotsingusse aga jääte alles.
SEO on pikaajaline strateegia ja märkimisväärsete tulemuste saavutamiseks kulub tavaliselt 3-6 kuud. Meie põhieesmärk on viia teie abiga läbi uuring, et leida esmalt töötavad võtmesõnad ja need algetapis optimeerida. See võimaldab saavutada maksimaalselt kiired tulemused. Meie praktikas on need võtmesõnad, mida teie koduleht juba kasutab, kuid hõivad nendega koha Google´i teisel leheküljel.
Lisaks meie tüüpilisele protsessile pakume ühekordset auditit (mis tahes vormis). Arvame, et see on kasulik ettevõttele, kes on juba palganud digiturunduse või SEO eksperdi. See sobib ka juhul, kui tahate kontrollida oma SEO partneri jooksvat tööd.
Kui soovite sel teemal rohkem teada saada, pöörduge julgesti nõustamisele ja me vastame rõõmuga teie küsimustele.