6 parimat digiturunduse praktilist tegevust teie äritegevusele.
Usaldusväärse digitaalse turundusstrateegia loomine nõuab algetapis palju vaeva ja kulusid, kuid õigesti toimides võib see teie äritegevust oluliselt laiendada ja tagada pikaajalised tulemused.
Pärast 5 aastat tööd Eesti turul on meil olnud võimalus töötada igas vormis ja suuruses ettevõtetega peaaegu kõigis valdkondades, mida saab ette kujutada, et lihvida oma oskusi ja tagada oma klientidele märgatav edu.
Aastatepikkuse tööga oleme viimistlenud oma digiturunduse strateegiat ja koostanud teile nimekirja 6 parimast strateegiast, mida iga ettevõte saab kasutada oma kliendibaasi laiendamiseks, külastajate ligimeelitamiseks, müükide suurendamiseks ja üldiselt laiendamiseks.
1. Investeerige professionaalsesse veebisaiti
Igasuguse veebipõhise turundusplaani kõige olulisem osa on teie veebisait. Üllataval kombel jäetakse digiturunduse strateegia see põhiosa sageli tähelepanuta, sest ettevõtted keskenduvad oma toodetele ja teenustele liikluse suunamiseks perifeersetele elementidele, nagu sisuturundus, turundus sotsiaalvõrgustikes, klikipõhise tasumisega reklaam ja muud digikanalid. Edukas digiturundusspetsialist kasutab kõiki neid turundustaktikaid, kuid alles pärast seda, kui professionaalne veebisait on konversioonide jaoks loodud ja optimeeritud.
Peaaegu iga digiturunduse strateegia on välja töötatud nii tasulise kui ka orgaanilise liikluse meelitamiseks ettevõtte veebisaidile toodete või teenuste ostmiseks.
Korraliku disainiga veebisait, mis on optimeeritud potentsiaalsete klientide genereerimiseks, teisendab suurema liikluse klientideks. Atraktiivne veebidisain suurendab ka klikimäära (CTR) ja veebisaidil veedetud aega, andes otsingumootoritele märku, et veebisait on külastajate hulgas populaarne ja pakub inimestele väärtuslikku sisu.
2. Otsingumootori optimeerimine
Veebisaidi SEO e. otsingumootori optimeerimine on meetmete kogum, mille eesmärk on suurendada positsioone Google’i ja muude süsteemide otsingutulemites spetsiaalselt valitud päringute ja märksõnade alusel, et suurendada veebisaidi külastusi/liiklust. Kõrgemad asetused Google’i otsingutulemites peamiste märksõnade alusel on sageli kõige tõhusam viis veebisaidile suure liikluse suunamiseks, mis omakorda aitab reklaamida tooteid ja teenuseid, suurendab müüke ja firma tuntust.
SEO-d peetakse pikaajaliseks projektiks, sest otsingumootorites parimate tulemite saavutamiseks ja säilitamiseks on vaja teha mitmesuguseid töid, mis on seotud veebisaidi laadimiskiiruse parandamisega, veebisaidi iga lehe optimeerimisega otsingumootoritele, Google Webmastersi seadistamist veebisaidi lehtede kiiremaks indekseerimiseks, sisu loomist ja lisamist, välislinkide loomist jne.
3. Google Ads, klikipõhine tasumine (PPC) ja otsinguturundus
Klikipõhine tasumine (PPC) ja turundus otsingumootorites on väga tõhus viis oma veebisaidi kiireks asetuse tõstmiseks otsingutulemustes. Kuid klikipõhiselt tasutav reklaam võib olla kulukas. PPC-strateegia ja kulude määratlemiseks on oluline teha koostööd kogenud digiturunduse agentuuri või Google Adwordsi spetsialistiga, et saaksite tehtud investeeringutest võtta maksimumi.
Aja jooksul, kui teie otsingumootori optimeerimise jõupingutused hakkavad vilju kandma, võite kasvatada käivet või vabaneda vajadusest lähtuda PPC-st sisuturunduse toetamiseks ja jaotada see osa oma veebiturunduse eelarvest ümber teistele strateegiatele, näiteks turundusele sotsiaalvõrgustikes või teistele digikanalitele.
4. Turundus sotsiaalvõrgustikes
Turundus sotsiaalvõrgustikes võib olla paljudele ettevõtetele väga tõhus vahend. Et jõuda üha rohkemate inimesteni rohkemates seadmetes, kasutatakse sotsiaalvõrgustikke sihtreklaamide edastamiseks inimestele, kes on huvitatud teie toodetele või teenustele sarnastest või seotud teemadest. See turundustaktika on väga edukas, sest võimaldab teil otse oma reklaami inimesele õigel ajal näidata. Just sellise turunduse kaudu sotsiaalvõrgustikes teevad sellised hiiud nagu Facebook ja Instagram kasutajaandmeid rahaks ja edastavad potentsiaalsetele klientidele teie ettevõtte nimel sihtreklaame.
5. Looge oma blogis väärtuslikke artikleid.
Blogi pidamine on oluline, et toetada paljusid selles artiklis käsitletud taktikaid. Blogi võimaldab ettevõtete omanikel luua sisu, et toetada mitmesuguseid reklaamialgatusi, tootevärskendusi, äriteavet ja tugevdada otsingumootori optimeerimise strateegiaid rohkemate märksõnadega. Lisaks, kui teie blogis postitatud sisu pakub külastajatele väärtust, saate suurendada oma CTR-i ja tagasilingi loomise võimalusi, mis saadavad Google’ile positiivseid signaale, tuues kaasa paremad asetused otsingumootorites, kuid julgustab ka mõjukaid isikuid linkima teie sisule, mis tagab teie veebisaidi suurema liikluse ja autoriteedi.
6. Konkursid ja loosimised
Inimesed armastavad tasuta asju ja ettevõtted, kes pakuvad konkursse või kingituste jagamisi, saavad hõlpsasti ära kasutada tasuta viirusreklaami potentsiaalsetelt klientidelt, kes reklaamivad toodet või teenust vastutasuks kingituse eest või konkursi võiduvõimaluse eest. Sellist digiturunduse liiki saab kasutada väga tõhusalt koos turundusega sotsiaalvõrgustikes, et oma ettevõtet kiiresti palju laiemale sihtrühmale reklaamida. Sotsiaalvõrgustikes konkursse korraldavad ettevõtted näevad sageli müükide või konversioonide kiiret kasvu.